Myslíte si, že je to v poriadku?

http://iphone.sme.sk/?sek=&rub=&cl=5852400

Ficovi železničiari v podniku zostali

Štátna ŽSR skončila minulý rok so stratou vyše 100 miliónov eur. Jej bývalý generálny riaditeľ ostal v spoločnosti. Dostal aj odstupné.

BRATISLAVA. Bývalí manažéri Železníc Slovenskej republiky (ŽSR) zanechali štátnu spoločnosť so stratou vyše sto miliónov eur.

Ficova vláda jej pritom dala takmer 70 miliónov eur. Napriek tomu zostali v spoločnosti. Štefan Hlinka, Dušan Šefčík a Anton Kukučka. „Sú prospešní,“ tvrdí o nich šéf železníc Vladimír Ľupták.

„Nie sú na vysokých postoch, nemajú pod sebou ľudí. Sú v orgánovej štruktúre ako asistenti. To nie je vysoký post,“ hovorí.
Ľuptákovo blízke okolie

Bývalý generálny riaditeľ Štefan Hlinka je dnes asistentom svojho nástupcu Ľuptáka. Firma tvrdí, že má poverenie od ministra dopravy koordinovať projekt predĺženia širokorozchodnej trate.
O koho ide

Štefan Hlinka

Predtým: generálny riaditeľ.
Dnes: asistent generálneho riaditeľa, s poverením od ministra dopravy na koordinovanie projektu predĺženia širokorozchodnej trate.

Dušan Šefčík

Predtým: námestník generálneho riaditeľa pre ekonomiku.
Dnes: asistent generálneho riaditeľa, rieši program úspory nákladov v ŽSR.

Anton Kukučka:

Predtým: riaditeľ kancelárie generálneho riaditeľa.
Dnes: riaditeľ kancelárie generálneho riaditeľa.

Zdroj: ŽSR

5 reakcií

  • Ten dement, čo napísal pôvodný článok s názvom „Ficovi železničiari v podniku zostali“ by si mal naštudovať, kedy menovaní páni do železničných podnikov prišli, v akých funkciách pôsobili a z akých firiem prišli. Nevynímajúc nového pána generála. Prečo asi pani „čestná, transparentná“ premiérka stíchla a žiadne zemetrasenie v prehodnocovaní zmlúv, outsourcingov sa nekoná?! Načo?! Tých 2700 prepustených „nadbytočných“ odstupné a vytvorenie nových tak pre revitalizáciu prepotrebných funkčných miest zaplatí a „The ŽSR Gold Rush“ beží v pohode ďalej. Škoda, že tým intelektuálnym prostitútkam (rozumej – novinárom)siaha pamäť len po Fica. Amnézia je hrozná vec. Chúďatá úbohé! Je mi z tých úbožiakov na grc….

     
  • Ešte doplním,keďže na Slovensku neexistuje „Zákon o štrajku“,bolo by to v zmysle „Ústavy SR“ článok 37 odsek(4): Právo na štrajk sa zaručuje. Podmienky ustanoví zákon. Toto právo nemajú sudcovia, prokurátori, príslušníci ozbrojených síl a ozbrojených zborov a príslušníci a zamestnanci hasičských a záchranných zborov. (Štrajk v rámci kolektívneho vyjednávania rieši „Zákon o KV 2/1991“)

     
  • Ďakujem zahorakovi za jeho podporu a snáď iba doplním jeho názor,že „… vedenie železníc si robí vždy čo chce.“ a to : Pretože im to dovolíme! Ale ten dodatok už nie je v moci pár ľudí-odborárov,ale vyžaduje si podporu väčšiny,pretože oni konajú v súlade so zákonom,ak to chceme zmeniť,musíme sa im postaviť a vyjadriť nesúhlas,tiež v súlade so zákonom – „ŠTRAJK“!!!

     
  • Myslím,že železnice sú tzv.štát v štáte.Je úplne jedno,kto vládne,vedenie železníc si robí vždy,čo chce.Tak to bolo za Mešiara,Moravčíka,Dzurindu,Fica,aj teraz za Radičovej.Od vzniku SR sa železnice „posilňujú“ vo vedení a administratíve a uťahujú v prevádzke.Keď som v roku 1988 nastúpil k železnici,bolo FMD s pár Slovákmi,Správa vých.dráhy a PO Bratislava,Zvolen,Košice a pod nimi boli žst.Na Klemensovej mal každý troška vyšší úradník svoju kanceláriu.Potom sa to menilo toľko krát,že dnes sa v tom nevyzná ani divá sviňa.A na Klemensovej sedia v tých istých kancloch 3-4 kancelárske krysy.Takže je úplne jedno,či páni Hlinka,Kukučka a Šefčík robia asistentov,alebo riťolezov,veď za pár mesiacov môžu byť na miestach,kde sú teraz ich predstavení.

     
  • To,že dostali „mastné“ odstupné NIE JE v poriadku,ale nad tým,že tam ostali sa dá polemizovať a síce: Máte pocit,že títo sú lepší? Myslíte,že zastavia „rozkrádanie“? Budú chápanlivejší a štedrejší ku svojim zamestnancom? Nebolo to na Slovensku zatiaľ tak,že čím lepšie čakáš,tým horšie príde? Alebo nie sme práve my tí zlí,ktorí im to všetko dovolia preto,že sa nevieme proti nim všetci postaviť???